2012/02/13

anouk ♥.






beautiful anouk de poulain!
Brno / february 2012 / pentax me super + helios 58/2 + rossmann 200 and agfa vista 200


15 komentářů:

  1. no tak ty jsou! na dA jsem viděla jen dvě, ale páni.. celá tahle série je vážně výborná. huhuu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, zlato :) a budou jetě další, gejšovské ;)

      Vymazat
  2. jsou překrásné, je překrásná...

    OdpovědětVymazat
  3. mhů mhů, koukám pořád na druhou, tééééž jsem in love ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, já taky :)), moje favoritka!

      Vymazat
  4. všechny fotky s Anouk výborné...všimly jsme si i na Fleru:)

    OdpovědětVymazat
  5. the body series from your website is perfect

    OdpovědětVymazat

thanks a lot for your time and lovely words, I really appreciate it ♥