2010/07/10

5chodové menu! / 5 courses italian menu!

Rozhodli jsme se připravit si pěti chodové italské menu dle kuchařky Marcelly Hazan (přítelova oblíbeňkyně :)).. .a byl to masakr :))! Začali jsme vařit už den předem a ve tři odpoledne jsme v sobě měli sotva polívku :D! Z pěti chodů nakonec byly "jen" čtyři, protože jsme se nemohli dohodnout na salátu, s dezertem to vlastně taky tak úplně dobře nedopadlo a místo prvního předkrmu byla již zmíněná česká kuřecí polívka z bio zeleninky a stoprocentně bez Veget a podobných éček. Plavaly v ní mno vlastnoručně připravené a nakrájené domácí nudličky, kvůli kterým jsme se hned ze startu pohádali, protože přítel přede mě postavil Hazanové kuchařku, ve které recept na domácí nudle čítal cca 6 stran :D... něž jsem si přečetla asi tři strany (víc jsem jich nakonec asi ani nečetla ;)), dávno jsem zapomněla, co bylo na straně první. Takže jsem se do nudlí pustila po svém. A jak byly dobré :)!


Po polívce následovaly domácí raviolly s nádivkou z mangoldu, prosciutta a ricotty s máslovo-šalvějovou omáčkou a decka italského bílého bio vína :),


jako hlavní chod jsme si dali dušené kuře na bílém víně, česneku a rozmarýnu + dokřupava osmažené klínky artyčoků (ty artyčoky taky byly zážitek - ze dvou velkých artyčoků zbylo asi 10 malých klínků):


A dezertem nám byla neztuhnutá panna cota, ale stejně byla dobroučká .)!




All photos Copyright ©2010 Denisa Tkacikova. All rights reserved.

Žádné komentáře:

Okomentovat

thanks a lot for your time and lovely words, I really appreciate it ♥